Coca-Cola

Butikskampanj för ”Älska MER”

Fruktsamt samarbete resulterar i stor synlighet i butik.

Grunden finns i det material som tagits fram internationellt . Det gäller att få ett svenskt anslag på kampanjen, anpassning till svenska mått, format och regler som styr hur exponeringen i butik får göras. Ofta är huvudfokus ökad försäljning i butik men även andra försäljningskanaler blir aktuella.

Coca-Cola och Ineko har sedan 2006 ett nära samarbete, som underlättas av att alla projekt drivs i Inekos projektsystem. Alla uppgifter och all kommunikation i projekten finns samlat. Det gör att vi kan hålla ihop många projekt parallellt. Butikskampanjen för ”Älska MER” är bara en av kampanjer som Ineko och Coca-Cola tagit fram tillsammans.

Resultat är en nöjd kund som ser fördelen med ett nära samarbete för att snabbt komma till skott i ofta stressiga kampanjer.

Låt oss berätta mer

Jessica Ramkloo

Ställföreträdande byråledare

Telefon: 010-212 22 51
Mobil: 0709-15 31 85